Julafton

Jaha, då var det jul iår igen, hehe. Jag har spenderat den hemma, förkyld, och nu hemma hos min morbror och kusinerna, också förkyld. Jag hatar verkligen att vara sjuk, jag har varit det i snart TRE VECKOR, kan jag säga för att klaga lite extra mycket.

Som ni kanske har märkt så älskar jag att klaga, på allt och alla, eller allt som jag har något emot förståss.
Nu ska jag klaga på allt mina kusiner har fått i julklapp, dyra grejor såklart, PSP till en 8-åring, en ny nokia till en 10-åring, och så en ny Wii, vad är detta? Klart man vill ha allt detta, och lite avundsjuk är man, men man behöver ju inte allt detta? Eller? Själv önskar jag mig nån bok, lite CD skivor och nån film, kanske någon band-tröja? Okej, ja, jag vet, det är inte så billigt det heller, men hallå? 1: jag är 15år, 2: det är inte så mycket om man tänker efter..ellerhur? Jag skulle gladerligen ge bort mina julklappar, till barn som behöver dom dock.

Ja, nu är det slut snackat om hur fel julklappar egentligen är.
Jag jobbar ju på Bokia ibland, och det är riktigt kul, jag längtar till de gånger jag verkligen ska jobba, det är kul att träffa alla sociala männsikor, ja, alla är ju naturligtvis inte sociala, men dom som är det bara älskar jag. Det kom en in en kille (snygg! men typ 18 år ;_; XD) och han var så social att jag önskade att han hade köpt fler böcker, haha. Men icke, när jag hade slagit in alla hans pennor och böcker gick han. Men jaja, jag och Ville fortsatte att vara sociala men alla, heheh. Men nu är det jul och jag ska inte jobba på ett tag, menmen, nu har jag något att längta till nu när jag är förkyld.
Men min morbror är här, jag har längtat efter honom!
 
Men, nu ska jag äta lite sallad.

GOD JUL!

GOD JUL allihopa

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0