svacka

Jag lider av en stilsvacka. Jag vet inte vad som är jag längre. Vad är jag?
Vad jag än provar så lyckas jag inte. Den mer rockiga stilen - fail, den blommiga, svagt bohema stilen- FAIL!
Jag lyckas aldrig, jag är inte tillräckligt inspererad, jag vill kunna hitta mitt innre,jag är fortfarande osäker på vem jag
är, och om jag inte ens vet det hur ska jag kunna ha en egen stil.

Ska jag utgå från musiken, och i så fall hur gör jag det? Hur utgår man från musiken?
Som ni ser jag är full av frågor, men inga svar..
Men jag är i Stockholm nu, och jag planerar att besöka alla scond hand affärer jag kommer nära. Jag vill komma på vem JAG är.. något jag måste komma på inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0