men om jag tänker efter har jag inte sagt ett ord

Det är svårt.
Det är svårt att vara något man inte är, det är svårt att försöka.
Det är svårt att andas utan luft, det är svårt att försöka.
Det är svårt att höra dina ord, det är svårt att försöka.
Det är svårt.

Att ständigt höra att man inte är något är svårt, att ständigt känna sig tvingad att inte göra en stor grej av är svårt, att gå med ilande ben av osäkerhet är svårt.

Just precis nu är jag någon jag vill vara.
Eller
jag försöker, för det är svårt.
Jag försöker vara som dig, ser du inte?
Du har allt, märker du inte?
Konsten att med ord leva, det har du.
Själv råder jag över konsten att försöka

Hahaha, lycka till, för det är ju svårt.

Kommentarer
Postat av: Äidu

<3

2008-11-12 @ 20:50:33
Postat av: carro

att du kan skriva är det ingen som kan förneka. Dina texter är verkligen vackra, ärliga och uppriktiga.

Det är alltid kul att läsa dem

2008-11-18 @ 16:29:42
URL: http://ettstortallvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0