här är jag se mig!

Jag hatar människor jag är avundsjuk på. Punkt. That's it.
Det är en dålig egenskap jag har.
Jag hatar alla som är det jag vill vara men aldrig lyckats bli. Jag hatar alla som får göra saker jag vill göra men aldrig får. Jag hatar alla som uppmärksammas för saker jag också är bra på.
Jag får en känsla av that should have been me.
Kan jag bättra på mig? Hur ska jag bli det jag inte är? Hur ska jag leva någon annans liv? Beror det på att jag inte skriker ut HÄR ÄR JAG SE MIG?

Jag är instängd i ett skal innut i mig själv och kan inte slå hål på ytan och komma ut.
Har jag ens en personlighet? Kan man vara personlighetslös? Är det det jag lider av...personlighetslöshet?


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: samam här .)

2008-09-17 @ 15:58:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: lisa

Känner detsamma.

vad har jag för personlighet. det är så svårt.

2008-10-11 @ 22:56:16
Postat av: Anne-Lii

Du har en jättestark utstrålning, och du har definitivt en personlighet! Du kanske inte visar hela dig, men om du var personlighetslös skulle definitivt inte jag stå vid din sida särskilt ofta. Jag menar, jag är inte direkt den som är med tråkiga människor;) Du är bra Hazar! kram

2008-12-06 @ 20:01:21
Postat av: crazythought

Harra.. min söta harra <3 Du vet ju hur jag är. Avensjuk 24/7 att det känns som att hela magen är tung av bly och man vill bara lägga sig på marken och titta upp på himmlen. Jag vill titta upp på himmlen med dig. Då glömmer jag allt hemskt och ligger och skrattar. För när jag är med dig kan jag alltid skratta. Jag kommer aldrig träffa en sån begåvad männsika som du. På att välja ord och på att få en att må bra. Du äger häströv 8D Mohahahahahahahaahaha <333

2008-12-18 @ 23:05:49
URL: http://crazythought.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0