Hel-Looks

Nu har jag spenderat en tid på sidan http://www.hel-looks.com/ . Och jag kan verkligen bli fast i timmar, och bara titta på människorna. Jag avundas dem, hur alla har funnit sin egen personliga stil som inte liknar någon annans. Jag kanske inte tycker att alla är så jättesnygga, men det kan jag skita i. De är snygga i sig själva. De vågar vara sig själva och uttrycker sig personligt i sina kläder. Det ska jag  också uppnå snart. Det lovar jag.

Ni minns hur jag drömmde om ett nytt rum? Det händer nu. Och jag är så lycklig att jag går runt och berättar för alla. Jag ska göra rummet till mitt rum och ingen annans. Väggarna ska målas om och möblerna ska bytas, jag längtar. Bara jag tänker på det så får jag en varm känsla inuti.
Men nu har jag frågat en massa om de vill hjälpa mig med att måla motiv på mina väggar, men när jag sitter och skriver nu så tänker jag "om jag ber dem måla åt mig, blir det mitt personliga rum, eller blir det någon annans?". Jag vet att jag inte kommer uppnå samma resultat om jag målar själv.
Men jag har alltid tittat på One Tree Hill, sedan det började. Och jag har alltid velat ha det livet. Och att Peytons rum( http://www.youtube.com/watch?v=jRKcNlgsrBw ) har alltid varit en dröm. Men om jag gör mitt rum för likt, är det mitt rum då eller är det hennes?

 

Kommentarer
Postat av: Äidu

Du har så rätt, de är snygga i sig själva, kunde inte sagt det bättre själv :D



ååå vad kul att du äntligen får fixa ditt rum :D:D

Om du gillar det så blir det ändå du på något sätt hun <3 Jag har låtit mamma göra det mesta åt mig, men det är jag som bestämt det. Det viktigaste är att du trivs i ditt rum och gillar det :D



Ses<3 Kramar! från Äidu

2008-09-22 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0