dag fyra

Idag bildade vi till Lincoln!


det har varit bade rugby och fotbollsmatcher under veckan, och tydligen gar det valdigt bra for Leicesters lag. Leicester Tigers.
Idag var det annu en matchdag och bilar var parkerade...overallt

ja, ni ser ratt: gronska!



en ensam fallskarmshoppare

val framme i Lincoln, staden ar bland de vackraste jag sett

ursakta att skarpan nastan ar obefintlig, men jag ogillar att ta fram kameran och sta och trixa med den, da ser jag verkligen ut som en turist





vi satte oss och at lunch



sa vacker! I have a thing for old churches

























Kommentarer
Postat av: Äidu

Ååååå vad fint!

Jag gillar också gamla kyrkor. läste ju en resegrejj om Venedig en gång och gud jag måste dit, de har hur mycket gamla kyrkor som helst!



Hoppas hemresan gick bra! KRAMAR <3

2009-04-16 @ 18:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0