day one and two

Resan gick valdigt bra, battre an vad jag trott att det skulle ga, eftersom jag var sa orolig att resa sjalv, men det gick! Jag sitter ju har nu.
Jag har inte tagit sa manga kort fran sjalva resan, eftersom jag ville vara uppmarksam hela tiden, sa jag tog bara denna bild faktiskt,

varje sate hade en egen liten skarm

vi at frukost, min fina morbror med sin tavla i bakgrunden

jag ar helt kar i bakgardarna, och alla grander. Vyn fran mitt fonster

deras bakgard



jag fick sova i morbrors arbetsrum forsta natten, men nu bor jag i gastrummet

vardagsrummet

sedan akte vi till ateljen och fotade nagra tavlor

I must listan

vi lunchade och drack tva koppar te pa en fin restaurang i stan



den lilla katedralen

min fina morbror och hans fina sambo

katedralen utifran





den finaste gatan i Leicester








Kommentarer
Postat av: Äidu

Å så otroligt roligt!!! :D Du får fortsätta att ha det så himla fint där! HUGS<3FROMIDA

2009-04-11 @ 22:42:47
Postat av: DIN lindgren

Men GUD hazar !!

Jag är verkligen glad för din skull att du kunde åka <3

åhhhhh. önskar att jag var med dig :3

Gud vad söt du är på bilden <33

och SNYGGA bilder miss fotograf!

älskar hans lista ! <3

SAKNAR DIG !! och vill se FLER bilder !!

2009-04-12 @ 00:38:58
Postat av: antagligen har du en aning om vem jag är, om inte, så vet nog fetleila det

Jag kan inte sluta skratta när jag ser ordet "fags"...

2009-04-12 @ 16:38:11
Postat av: Emma

vad trevligt! =D

2009-04-12 @ 18:29:55
Postat av: mikey

haha bara så du vet, personen som kallar sig "antagligen har du en aning..." osv, är fetpaty!

och sen måste jag bara skriva ååååÅååÅåÅh jag dör! blir nästan tårögd, helt upprymd i hela kroppen och åh det känns så jävla fint bara när jag ser alla underbara bilder. de är verkligen så underbart brittiska, och det är det allra finaste i världen. älskar alla bilder, verkligen, åhåhåhåhå. listan, katedralen, bakgårdarna, allt. fan vad duktig du är på att fota. alltså åhåhåhh dampar. så himla underbart. får inte ner det i ord men om du bara tittar på dina bilder förstår du vad jag menar. love you.

2009-04-12 @ 23:24:05
URL: http://mikeysky.blogg.se/
Postat av: saracakes hehehe

måste bara säga de att på den bilden där du står framför fontänen så är du så grymt sööööt :D hahah.

och åh, va jag vill iväg nu, hoppas du har de BÄST



och åh vad jag verkligen vill iväg nu :c hahahahha

2009-04-16 @ 14:01:06
Postat av: lisa

åh jag vill i väg!!!!!!!



och så fina bilder fina du. like your blog! som vanligt hihi.

2009-04-18 @ 00:34:12
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0