prosit

Jag har levt om samma dag i fyra dagar. Snuva, dåsighet, hosta och nio till fem TV tittande. Eftersom jag inte har kunnat sova i mer i en timme åt gången så sov jag aldrig heller, och kände konstigt nog aldrig av tröttheten heller. Det enda jag gjorde var att kolla klart Skins (jisses vad jag önskar att jag vore britt) serien och ligga i soffan framför Tvn, eftersom det var det enda mina tunga ögonlock tillät mig att göra. Men jag har knaprat Alvedon och halsat hostmedicin var fjärde timme så jag har börjat återfå livet igen. Till råga på alla dessa hemskheter så har jag varit tvungen att ställa in The birth of Harra Celebrations (mitt födelsedagsfirande), men nästa vecka är världen i rullning igen. Jag fyller år, jag jobbar på bokrean och jag blir förhoppningsvis firad (matteprovet därimellan försöker jag förtränga).

Nu ska jag förse er med lite musik,
ni med kyliga vinterhjärtan


 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0