...en fluga kommer aldrig förstå vad ett lejon är...eller...ja...



Så...en nyponsoppdrickande vän sa att jag skulle skriva lite på min blogg, jag kan medge att jag är ganska seg som kola när det gäller att uppdatera bloggen.
Jag kan tipsa som en låt, Farda med Laleh är så fin, och jag älskar den även om jag inte förstår ett ord hon sjunger (ja, alltså hon sjunger på persiska på den låten) - men sättet hon sjunger på kramar om mig.

Jag har lyckats dra på mig...någonting. Det är i varje fall hosta, öronsmärta och ryggont. Min gissning landar på Håkankonserten i helgen, men om detta är konsekvensen så är jag villig att ta den. Den konserten, och den helgen var helt perfekt.
Jag måste nog göra några mattetal för att känna att jag gjort något vettigt idag...jobbigt, men det sägs att det är bra med matte.









Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina!

Verkar som ni hade det bra

och krya på dig.

2009-02-16 @ 22:54:08
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Äiidu

Krya på dig hun! <3

2009-02-17 @ 13:48:08
Postat av: Nyponsoppsdrickande vän

Tack för det! Tihi. :) Krya på dig kvinna!

2009-02-17 @ 16:56:51
URL: http://soppnypon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0