kan solen komma snart? regnet har gjort sitt



Jag sitter här med världens stökigaste rum bakom mig -mitt rum. Men nu har det kommit till den nivån då det inte ens lönar sig att städa. Jag har ingen aning om vad jag ska göra (klockan tjugo i ett på morgonen), och det enda jag kan tänka på är att min blogg är så fasligt sporadisk, och när jag väl skriver någonting så är det något fullkomligt utan mening.

Jag har bestämt mig för att detta är sommaren då allt ska hända, för - hur svårt kan det va?
Detta är sommaren jag ska läsa alla böcker jag har på min lilla papperslapp i fickan, det är sommaren jag ska våga, det är sommaren då jag ska se filmerna jag aldrig sett och träffa människorna jag aldrig träffat. Det är också sommaren då jag förhoppningsvis ska känna lukten av sommarnatten i en stad i Sverige.

Men nu ska jag fixa mina lakan och tvätta ansiktet för att kunna vara vaken natten lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0