jag kom faktiskt inte på någon rubrik


Internet blir helt klart tråkigare och tråkigare för varje dag. Men det kanske är jag som har slutat att vara kreativ, på...nätet. Men jag är delvis lättad över detta. Nu kan jag äntligen ägna mig åt något vettigt. Men på något sätt har datorn funnits där att fylla mina tråkiga dagar. Men nu är ju sommaren här, och vem behöver datorn på sommaren? (jag)

Det känns konstigt att jag ska sluta första året nu, en grej som känns ännu konstigare är faktumet att våran klass ska gå skilda vägar, vilket är synd. Men jag ser fram emot andra året, det gör jag.
Tyvärr är jag inte på mer skrivhumör än så här.

Grattis till min favoritmänniska som går ut nian.

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

Varför går er klass skillad vägar o.o?

2009-06-10 @ 23:54:27
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: carro

jag har också tappat aptiten på internet. Det tilltalar mig bara inte lika myckt längre.. Jag har helt strejkat bdb nu, som var versta "första prioriteten" (pinsamt, pinsamt) förut. Nu är det mer bara lite blogg här, lite forum där... sen då? Det är skumt med det hela, att man ska behöva insperation för att sitta vid internet, när det är det man typ spenderar alldeles för myckettid med egentligen, men att inte göra något, faktiskt. Aja... nog sagt från mig.

2009-06-11 @ 14:24:15
Postat av: Äidu

åå jag håller med dig. Jag funderar på att förbjuda mig själv att sitta vid datorn, men det brukar sällan fungera.. xD

2009-06-11 @ 22:11:54
Postat av: TheLastUnicorn

Asso faan vad nice det känns att ha slutat <3

Nästa termin går vi på samma skola 8D

2009-06-12 @ 17:45:49
URL: http://crazythought.blogg.se/
Postat av: Leila

TACK EHHEHEHEHEHEHEHEHE :D:D::D:D:D:D no more sörlidenpanda.. nu blir det nolapanda. lol :(

2009-06-20 @ 19:00:11
URL: http://mikeysky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0