de sista dagarna i england

Jag och morbror åker till London för att hämta hans tavlor och vi får övernatta hos mammas väninna.

Morbror har rökpaus

och vi dricker te

London Victoria Station

jag vid piccadilly circus

morbror tyckte att jag var så illa tvungen att visa att jag varit här

penge east

jag vet inte om det syns riktigt, men kön till natural history museum var...minst sagt lång







darwin

apskelett

den enda fisken som fått mig att skratta

sen kollade vi på stenar i -jag vet inte hur länge



diamanthalsband





måste vara fasligt jobbigt med så lång näbb

this water is made from fruit and clouds

medusa

ute, efter några timmar



royal albert hall

på väg hem till Leicester

sista dagen


dags att ta farväl

farväl världens finaste mintgröna bil

på planet

sen lyfte vi från marken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0