förkyld

Att vara förkyld måste vara världens tråkigaste tillstånd. Ingen tycker speciellt mycket synd om en, man önskar att man kunde plugga igen näsan och det är ingen som helst action i sjukdomen. Men snorar lite och orkar ingenting. Men jag har faktiskt lagat stekta nudlar med wok och lyckats! (påminnelse: nästa gång -easy on the curry). Jag har även bestämt mig för att skriva klart krönikan om ideal idag -lättare sagt än gjort. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva eller hur jag ska får struktur på krönikan. Det blir bara babbel om samma sak. Det är nästan för stort ämne, och för allmänt. Hela livet går ju ut på ideal.


Kommentarer
Postat av: Äidu

visste inte att du var sjukelisjuk :( Krya på dig hun :D <3

2009-05-27 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0