allra käraste morfar

Jag saknar dig otroligt mycket och jag önskar att vi och moster Gs familj kan träffas snart. Jag hoppas att jag snart får stå i trädgården och äta granatäpplen. Jag älskar granatäpplen.
Jag skulle vilja tacka dig för min kära, godhjärtade mamma. Hon är den bästa mamman i hela världen. Tack.
Mamma pratar om sin barndom och jag märker att hon tycker väldigt mycket om dig.
Jag hoppas att sittuationen i Irak förbättras snart. Jag vill resa dit och resa till dig (självklart så vill jag hälsa på pappas släkt och S och H).
Livet i Sverige är tryggt och jag har möjligheter till att studera men jag saknar er, varje dag.
Förlåt mig för att jag inte pratar med er i telefon, jag vet inte vad jag ska säga till er.

Jag tycker mycket om er,
H




Mitt brev till morfar som jag aldrig skickade. Översatt från min halvdåliga arabiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0