Frank Ocean(en)

Du är min Frank Ocean: Oceanen med en enhetlig botten 
(Jag bottnar) 
Du är alla texter jag inte skrivit och aldrig kommer skriva 
Du är 
Du är inte 
Du förblir en 
Ickeexistens; existerad; existerande 

Du är det där gitarr-riffet jag aldrig kommer spela 
på gitarren jag aldrig kommer äga 
Du är 
Du är inte 
Du förblir en 
Symfoni; Mozart; Ickeexistens 

Du är beatet i R&B-låten: I bakgrunden 
Som jag aldrig kommer svänga håret och axlarna i takt till 
(Jag klipper av mig håret) 
Du är 
Du är inte 
Du förblir en 
Musikvideon; Thinking About You; symfoni 

Du är: Du är 
Du är 
(Du är) 
Du är 
Du är inte 
Du förblir en 
Är du; är du; musikvideon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0