Ingenting, jag och Döden

Jag har aldrig undersökt livet så grundligt som nu. Jag och Döden håller hand, jag kan nästan komma ut med att vi är ihop nu. I ett seriöst förhållande. Det är bara vi nu, har inte tid med så många andra. Jag blev den jag svurit jag aldrig skulle bli. Men det är verkligen på riktigt. Jag tror att det är vi för evigt.

(Egentligen vill jag göra slut, jag kvävs. Det är ett tecken på att jag måste fly, eller hur? Berätta inte det här för Döden, den vill verkligen visa mig ett lugn som jag aldrig får uppleva utan den. Döden har lovat det. Aldrig mer stress över mitt ex Morgondagen. Vi har inlett ett polygamt förhållande: Ingenting, jag och Döden. Men det komplicerade är att ingen av oss får träffa andra. Egentligen vill jag göra slut, jag kvävs.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0